Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
EXample & EXplanation
Monday, September 17, 2012 • 10:48 PM • 0 comments



Ambek kau ! Panjang giler title aku ! HAHA !! Ada orang tunggu aku update blog ke ? Hew hew hew. Terima kasih kerana membaca ! Ha ha ha ! Ade jugak pembaca setia. Tapi, buat apa baca kalau nak sakitkan hati sendiri ? Aku memang sengaja der, nak perangkap kau ! Tak guna aku nak puji kauu, buat ape aku nak puji orang yang tak reti nak berterima kasih & orang yang tak reti nak hargai pemberian orang kan ? Kalau Tuhan dah kasi kite sorang pasangan untuk disayangi, jangan disia-siakan dengan perkara yang boleh memutuskan hubungan tu. Kan ? Kena batang hidung sendiri. Sekarang ni kau nak marah kat siapa, nak marah kat aku ? Kalau nak marah kat aku baik kau fikir masak-masak dulu. Sebab semua tu bukan salah aku. Bukan aku yang mulakan. Sebelum ni, tak pernah ade exbf aku dok sindir-sindir aku dalam laman sosial, belum pernah exbf aku 'HACK' privacy aku ! Kau tau kau siapa. So tak payah aku nak bagitau kat kau biar kau sedar. Ye !? Pedulilah kau nak kata aku ne berlagak or perasan cantik ke ape ke, itu hak aku. & kau pun ade hak. Hak untuk tidak menganggu hidup saye ! Tak payah susah-susah text dahtu, explain kat auntie aku cakap yang bukan-bukan ! Tak payah FAHAM ? Aku tak teringin nak percaya kata-kata budak macam kau. Cukuplah dulu hari-hari kau tipu aku. Okay, MAYBE tak hari-hari. he he he. Pergi online gaming kat rumah member sama kampung konon nye. Padahal pergi online kat hotel. Kacau orang keje. Kau ingat aku suke ke ? Aku tipu je cakap "okay, pegi lah sana :) Enjoy ye". Demi menjaga hati kau (kononnye) aku biarkan. Tapiiiii, tu lah kan. Orang cakap, bila dah diberi muka, dibaik sangat. Kepala kite nak dipijaknye pun adui ! Mula-mula seminggu sekali keluar malam. Lepas tu keluar malam balik lewat, lepas tu keluar malam 3-5 kali, lepas tu keluar malam, bila aku suruh balik, cakap okay then text kat aku cakap dah sampai kat rumah padahal....... boleh pulakkkkkkk tak balik rumah, tapi cakap dah balik kat rumah. Tuan punya badan dok syok-syok online, gaming dating ngan Poker. Mak aiii, happy nye. Mula-mula taknak dengar kata, pastu dah pandai pulak ni nak menipu ! Sekarang nahhh, hambek kau ! Aku break dengan kau, kau enjoy lah puas-puas dengan poker kau ! Jangan kacau aku lagi ! Tapi, kau punyalah main palat kat aku, aku takde sindir-sindir kau dalam facebook, kau melebih-lebih pasal apa ? Dah aku cakap taknak, taknak lah. Tak payah lah kau cakap, yang takde orang yang boleh terima diri aku yang tak perfect ne.. Takyah der. Mak & abah aku dari kecik sampai ke besar terima aku, takde pulak complain ape-ape pasal aku. Kau kenal aku baru je 4-5 bulan (aku rasa lah). Dah tikam aku dari belakang. Hok aloh ! Baik nye kau ! Baik sesangat ! 
Malam tu aku nak log in 2nd acc aku tu sebab nak check ade inbox dari member yang takde dalam 1st acc tu. Aku log in, berkali-kali die cakap camni, Sorry, something went wrong. Pastu aku try lah log in berkali-kali, masih gak takleh. & then aku dapat tahu facebook tu dah kene hack bila ade notifications cakap someone log in acc aku guna device lain. Wah ! Bila aku dapat tahu facebook aku takleh log in, aku pakai acc first & maki 'hacker' facebook tu. Dahtu bila aku cuba view facebook aku yang kene hack tu balik. Rupa-rupa nya dah dideactivate. Fuiyoo ! Cepat nye ! Memang tangkas ! Konon nye orang tu cakap, die tak hack. Okay, mana kata kau lah kan. Whateverrrrr...! Orang tu cakap, facebook aku takleh log in aritu, sebab ade orang report facebook aku tu. Hm.. Selalu nye kalau nak report account Facebook someone tu, die akan minta kita send message macam ni kat beberapa orang untuk tolong report account aku tu, at least 10 more facebook users. 

Okay, ni aku try je. Aku report one of facebook users yang agak annoying, & aku send message ni kat facebook aku yang satu agi tu. Okay kite sambung, 10 orang tu sebagai saksi lah yang facebook aku tu, facebook orang 'jahat'. Hmm, jahat nye saya sampai ade orang report. Aku tak kacau orang pun, orang kacau aku adelah ! Pulak aku yang kene report ? Ape kata aku report kau jugak, nak ? Gurau-gurau. Ha ha ha.. Bila dah ramai yang setuju or ramai yang tolong report facebook aku tu, baru boleh pihak facebook tutup account aku. Takde orang report pun itu olang cakap wa punya facebook kina lepot woh. Aiya, punya bengap itu alasan.. Alasan kuat lapok leyyyy. Saya tada percaya deyyyyy ! Lagipun, kalau orang report facebook aku, takkan die tunjuk macam ni 
Device mane pulak yang sesuka hati nye masuk ni pun ? Akaii. Lagi kau nak talk shit ngan aku ? Hello, aku tak study menda ni pun aku reti macam mana rupa orang hack macam mana rupa orang report. Dah-dah ! Takyah explain. Takyah kasi bullshits ngan aku. Sorry, I am allergic to your bullshit ! Telinga aku dah pekak dah nak dengar alasan/text sedih kau tu. Kalau kau nak tahu, selama aku break ngan kau kan, aku langsung takde fikir pasal kau lagi lepas tu. Boleh dikatakan kau dah tak wujud lagi dalam hidup aku. Dah takde makna agi dah. Tiada arti nya pun. Ha ha ha ! Tak ! Aku tak tipu. Kau lah number 2 yang paling senang aku lupakan. Yang sebelum ni, Joshua budak iban tu yang pertama aku paling senang lupakan. Korang 2 orang lah paling senang aku lupakan. Sebab korang 2 orang jahat ! Jahat kat aku sedangkan aku tak pernah jahat kat korang 2 orang. Nak duit, aku kasi duit. Nak top up, aku kasi top up. Ape lagi yang aku tak pernah kasi ? Fikir lah elok-elok sebelum maki aku. Yang Joshua tu pun aku ade dengar pasal die pun dari member die yang pernah sama keje ngan aku dulu. Kan aku pernah citerkan dulu. Okay lah. Malas dah aku. Babai !!


p/s : Tapi aku tak maksudkan semua ex aku lah. Sorang je. Ha ha ha ! Yang tidak berkenaan, jangan terasa ye. Kalau terasa ape boleh buat. Ha ha ! Aku kan jahat, kuat mengata orang :)

Labels: , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen