Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Oktober 2012
Monday, October 1, 2012 • 9:59 PM • 0 comments



Jyeah ! Hari ini genap sebulan aku bekerja di Avon. Bukan pangkat besar pun. Biasalah kan, kite yang baru masuk ni. Aku store keeper je. Korang ingat senang ke jadi store keeper ne ? Gile susah ! Aku nak kene hari-hari update barang. Kalau diorang suruh aku kira dari 1 sampai habis, takkan habis punya ! Naik gile aku keje kat sana. Mula-mula keje tu memang tak tahan lah. Terasa nak quit pun ade. Mana tak nye, korang nakke tengok list yang dalam kiraan 1000 setiap hari ? Aku nak, tapi tu lah kan. Pening sikit. Tapi, yang best nye. Keje camtu dalam keadaan yang ber-aircondition. Hehehehe. Tak lah susah sangat kalau kira barang yang banyak. Tapi hari ni tadi, aircond wat hal pulak. Bikin kacau je. Tapi nasib baik tak banyak barang yang nak kena kira. Tapi, customer boleh tahan ramai nye ! Tak putus-putus datang. Maklumlah campaign baru. And, banyak perfume & barang-barang baru yang offer. Babtu lah depa dok berduyun-duyun datang tu. Anyways, hoping that aku keje lama kat situ. 

Wuah ! Dah masuk Oktober dah kan ? Cepat nye masa berlalu. 2 bulan agi dah 2013. Sangat cepat ! But at least aku tak sia-sia kan masa 2012 dok rumah je. Aku dah keje. hehe. InshaAllah aku akan keje kat situ at least a year. Takpe lah gaji 400+ pun, aku terima seadanya. Aku keje ni pun aku tak tahu duit gaji tu aku nak wat ape. Maybe kumpul saje-saje. haha ! Dah banyak kang aku perabis duit tu.. Tak pun aku kumpul banyak-banyak pastu aku beli tiket flight pergi Kelantan. Aku terus dok sana ngan nenek aku. Keje kat sana maybe. But trust me lah, abah aku takkan kasi aku pergi sorang punye. Tapi, aritu pun abah aku ade tanya aku boleh ke pergi sorang. Aku cakaplah kat die dengan confident "BOLEH !" hahaha. Aku ingin nak tinggal kat tempat orang, keje kat tempat orang. Tapi, jangan harap lah. Aku dah cukup happy dah dok Sri Aman, asal usul aku. I'm happy as long as I'm not interrupting someone's privacy. If you what I mean. Haha ! 


p/s : Kiss goodbye to breast cancer *wink


Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen