Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Family Day
Tuesday, June 26, 2012 • 8:13 PM • 0 comments



Pantai. Tempat yang aku paling suka. Sangat-sangat menenangkan jiwa aku. Kali ni, aku pergi 2 pantai kat Sarawak ni. Bukan tak pernah pergi, cuma pergi untuk kali kedua. Tapi kali ni, pergi dengan family & anak buah kesayangan aku ada sekali (Zaini, Zaim & Juel). Aku malas lah, nak blogging banyak-banyak. Takde benda yang nak story sangat. Kitorang pergi 4 buah kereta. Tak banyak sangat lah. Setakat yang mungkin jer. Mula-mula kitorang gather kat rumah cousin aku dulu. Lepas semua ade, kitorang pergi 1st stop ; Pasir Pandak.






Actually, before kitorang sampai kat sana, weather agak tak best. Hujan rintis-rintis. Nak main kat pantai pun tak syok sebab pasir lembab. So, aku cuma bawak budak main jer. Diorang nak sangat main kat tepi pantai tu. Lepas lepak kat tepi pantai, kitorang singgah kat rumah sepupu Pakcik aku yang dok kat Kampung Pasir Panjang, tepi pantai tu jugak. Beberapa langkah je dari rumah tuh. Fuh, mesti best dok situ. Hari-hari leh hilangkan tension. Mandi pantai ape lagi kan ? Lepas relax and makan-makan kat rumah depa, kitorang sambung pulak journey pegi Damai Beach Resort kat Santubong. Senang je nak locate tempat tu kalu korang nak pergi. Die betul-betul dok depan Kampung Budaya. Aku pernah lah pagi sana, tapi masa tu 2010. PLKN wat lawatan kat Kampung Budaya. Tapi masa tu, Resort ni tak siap agi. Masih dok ketuk-ketuk besi. Hahaha. Resort ni baru je siap. Buat masa sekarang, kitorang boleh masuk sukahati je kat situ. Bukan check-in ye. Dok main-main kat pantai tu je. Seriously, cantik !












Yang last tu favourite aku. hahaha. Anak-anak buah aku berlari bebas ! Aku nak mintak maaf, sebab kualiti gambar die tak best. Aku guna camera handphone je. Kang aku beli dslr, aku capture yang best-best. Hehehe. Yang ni pun best gak ape. Asalkan ado. Gi pun, kalau tengok dalam gambar tak puas kan. Nak puas ? Korang datanglah sendiri kat sini. Baru best. Okaylah. Aku malas nak taip banyak-banyak. Tengoklah sampai puas :)

Labels: , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen