Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
2 Jun 2012 - It's A Blast !!
Sunday, June 3, 2012 • 7:21 PM • 0 comments


Hello bloggers yang kurindui selalu. hehehe. Ape korang buat tu ? Dah makan ? Aku baru je santap Mee Sedaap 2 bungkus sorang-sorang. Maklumlah, dari pagi tadi tak makan, nak diet konon nye. hehe. Wah ! Kelmarin aku attend Majlis Perkahwinan cousin aku kat Rebak, Kota Samarahan. Perjalanan agak panjang. And aku takleh nak tido, sebab jalan raya kat Sarawak neh, belum improve agi. Kitorang berangkat dari Sri Aman pukul 5 a.m. Sampai Kuching dalam pukul 8 a.m., drive slowly jer. Kan, dorang tengah Gawaii kat sini, so kitorang nak sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat. Alhamdulillah, selamat sampai dan pergi.

Rebak ni, dalam area Kota Samarahan kot kalau tak silap aku. Aku ingatkan dekat, rupa-rupa nye, setengah jam baru sampai. Family kitorang follow cousin aku sebab kitorang tak tau jalan nak pergi rumah pengantin tu. Kitorang belah pengantin lelaki, majlis buat kat rumah pengantin perempuan. 



 















Salinan kedua warna purple, aku datang pakai purple ! Weeeeee. Kannn, best sangat-sangat. Tapi kat sana, handphone takde line langsung ! hahaha ! Nak call nak online check-in foursquare pun takleh. Hehe. Aku kalau pergi kat tempat-2 yang aku tak pernah pergi, tak online pun takpe. Seriously aku tak pernah datang Rebak neh. Tapi kan, yang buat aku amazed kat sana, penduduk dia. Best, orang kampung semua datang tolong. Masing-masing bersedekah. Kalau ade ape-ape majlis, mesti dorang sedekah beras, gula, bawang macam-macam lagi lah. Tu semua untuk kenduri ni. Takyah pengantin nak kuarkan duit nak buat majlis ni, orang kampung dah tolong settle semua. Bangga weh. Best tol orang kampung Rebak. Sangat tolong-menolong. Aku suka, tak sangka pulak eh. Sebab kat tempat aku tak camni. Kalau kite wat kenduri, orang kampung datang makan je. Dorang tak, dorang yang datang bawak semua. Kan best kalau semua penduduk kampung camni. Aman sejahtera kan :)

Kelmarin 2 Jun 2012, besties aku baru je lepas bersalin. Die dapat baby girl. Wahh, seriously, baby die comel sesangat. Die cakap, kuar je kepala baby, baby terus nangis, Alhamdulillah. Berat baby 2.8kg. Alhamdulillah. Aku dengar member aku tu story masa die nak bersalin tu, meremang gile bulu roma aku. Harap-harap baby tu jadi anak yang baik. Okay lahh.. Selamat Pengantin baru buat sepupu aku & Happy Birthday buat newborn baby besties aku :) Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki. Korang pun sama. bye bye.

p/s : sesapa yg pakai follow button jenis INI. Harap maaf ye, saye tak leh nak  follow blog anda atas sebab-sebab tertentu :)


Labels: , , , , , , , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen