Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
New Look !
Thursday, May 31, 2012 • 9:07 PM • 0 comments




Fewit, pink gitu ! Kau ade ? Hahaha, tak tukar template pon, tukar background, header, lagu and edit sikit-sikit jer. Masih takde yang berkenan dihati buat masa ni, babtu lah tak tukar template agi. Sebenarnye, aku pun bosan gak nengok template nih. Kalau ade yang best bagitau saye yer. Sharing is caring kan ? kan ? kan ? Janganlah kedekut sangat. 


Okay, aku tukar background sebab background aku yang lepas agak mengerikan. Haha ! Aku dapat dari Cik Wanny. Boleh pilih kat situ, aku kasi direct link pergi die punya Freebies tuh. Rugi kalu tak tengok. Tapi kalau dah amik tu, paham-paham lah nak creditkan kat owner okay. Jangan reti amik jer. Aku dah creditkan untuk die. Kalau dulu gelap semacam jer blog aku, sekarang tak lagi ; Pink Kaler ! Uwww~ Not really my favourite lah. Tapi, yang ni je yang berkenan dimata. Oke ape. Kalau sakitkan mata korang nengok, BOLEH BLAH ! kahkahkah ! Gurau je, kalau sakitkan mata korang, pergi klinik ye. Mane tau korang betul-2 sakit mata atas sebab-2 lain. Hehe. Mana ade orang sakit mata sebab tengok blog (ke, memang ade ?). Harap-harap takde lah ye. And, ce tengok yang dok tukar-tukar warna kat atas tu, cantik kan ? Jawi agi tu. hehehe. Aku dapat dari Nabila ha. Korang boleh pilih kat situ, banyak agi yang comel-comel and cantik-cantik macam owner die. Teehee. Tak bodek, serious neh.  Part header tu, buat sendiri. Tapi gambar-2 kartun tu, aku tak buat. Tengah sibuk dok carik gambar transparent, aku tak ingat pulak blog owner. Tu lah, tak leh nak creditkan. Aku belum reti agi nak wat sendiri. Aku just reti transparent kan text. G pon, aku pakai Adobe Photoshop CS je yang aku download dari Wan Hazel kat SINI. Ha, pilih lah korang sendiri nak download yang mana satu. Pasni aku nak download Adobe Photoshop CS6 lak. Sifu aku tunggu nak ajar pakai je agi. Muahahaha ! Pastu MP3 player aku. Mula-mula aku pakai youtube mini tu. Tapi korang sendiri tau kan, benda tu dah takleh nak pakai. Aku punya aritu dah tak leh main lagu agi dah, die cakap, player aku kecik sangat. Pulakkkkk, aritu boleh pulak. Lepas tu, aku tukar kepada SCM Player. Style wo die punya design. Lagu amik terus dari youtube. Tapi bila masuk dalam blog, blog jadi berat ! Tunggu nak loading agi lambat. Sebab tu tak banyak bloggers yang pakai scm player. Tu lah aku tukar pakai mini mp3 player neh. Comel kan ? Yang ni blogskin version. Sebab aku pakai blogskins kan, pakej ! hehe. Aku tak ingat aku ikut tuto mana. Sorry ya'll ! 

Lepas tu, aku ade add satu g box untuk Wishlist. Dah lama dah aku nak buat tapi aku tak reti. Aku ingat nak wat wishlist yang biase jer. Tapi, memandangkan blog aku neh warna pink, nampak cam gegurl sangat. So aku decide buat wishlist yang mini. Benda ni aku dah zoom sikit untuk korang tengok, tapi yang sebenar, ia agak kecik dan MINI. Sangat comel, sesuai untuk blog yang berwarna pink :-



Kalau nak tengok lagi real, elok korang klik Others kat Navigation box tu ye :) Sonang cerito. Okay lah, aku pun dah penat edit. Dah takde idea agi dah nak blogging. Have fun ya'll.






Labels: , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen