Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
14 Ramadhan : Oh, my Facebook !
Friday, August 3, 2012 • 9:11 PM • 0 comments


Apa khabar kalian ? Aha ! Kan, aku dah cakap, menstrual aku memang tak betoi ! Minggu lepas aku dah tinggalkan puasa seminggu. Minggu ni pulak datang balek. Hampeh punya menstrual ! Kau ingat senang ke nak tunggu bulan Ramadhan datang lagi ? Korang ingat senang ke kaum hawa ni nak puasa penuh ? Masih gak korang berlagak tak puasa bila takde masalah macam kitorang. Apesal ha ? (sorry merapu, sebab bengang sangat tak puasa 2 minggu). Tak kesian ke kat aku ? Takpe lah, aku tak mintak simpati sesapa pun. Yelah kan. Kadang-kadang masih ada yang takde halangan berpuasa taknak puasa. Jangan ingat takde yer. Sedangkan yang sakit agi masih bertungkus-lumus nak berpuasa. Yang sihat walafiat, ape cer ? Maafkan saye ye. Saya tak cakap semua. Sesetengah sahaja yang tak reti nak menghargai erti Ramadhan. Korang ingat Ramadhan kali ni same ke dengan yang lepas ? Tak sama der. So, pandai-pandailah korang ye. Ni aku hope, menstrual aku lepas ni dalam keadaan normal. Amiin :) And Alhamdulillah aku dah 100% sihat. Takde hape-hape fenyakitt pungggg XD hahaha

Kepada mana-mana facebook users yang add aku kat facebook pertama aku tu, aku mintak maaf sangat-sangat. Bukan aku suka-suka taknak approve sampai korang inbox aku, marah-marah cakap aku sombong sebab aku tak approve request korang. Ni haaaaaa, penyebab nye :-


Facebook cakap, TOO MANY FRIEND REQUESTS. Satu gi, aku tak suka Allow subscribers nih. Takde makne nye. So, jangan salahkan saya. Bukan saye suke-suki taknak approve. Harap maklum ye. Yang add pun mereka-mereka yang saye tak kenal. It's my page, so sukahati saya kalau nak approve korang ataupun tak. hehehe. Bukan sombong. Cuma tak biasa. Maaf ye. Saya mintak maaf bebanyak kalau facebook ni menyusahkan anda untuk berhubungan dengan saye. Kalau korang nak kenal gak, better buat account twitter. Dan boleh follow Nonoe Muhammys on Twitter disini. Saya sentiasa Follow back & unfollow kalau kalian meng-unfollow saye. Terimakasih. hehehe. Bukannye ape, Twitter takde limit request/followers macam facebook. FYI, saya nak remove mereka yang langsung tak tegur kat facebook tu. Buat apa simpan and kasi yang betul-betul nak kenal dalam request kan. 

1. Bagi yang saja-saja add, confirm takkan dilayan.
2. Saya cuma approve mereka-mereka yang saya kenal and yang saye nak kenal je.
3. Kalau add sekadar nak memenuhkan Friend List baik takyah.
4. Tak guna profile picture sendiri.
5. Menyemak wall saye and asyik-asyik inbox.
6. Sekadar nak jadi stalker member-member, sorry sikitttt !!
7. Wall yang penuh dengan sumpah seranah, bye bye !! haha.

That's it. Itu kategori yang akan diremove and yang tak akan diapprove langsung. Harap maklum ye. Tak sombong, takut kena sabotaj. HAHAHAHA !!



Labels: , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen