Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Semoga Berbahagia
Wednesday, May 16, 2012 • 3:51 PM • 0 comments






Hello you all ! Hahaha, lama nya dah tak berblogging. Sampai YouTube player dah tak leh transparent ag pon aku tak sedar. Aku takde nak cite ape-ape pon. Saje je nak blogging. Dah lama tak blogging kan, tak salah lah aku nak blogging balek. Oke, kalau korang nak tau, aku naik fed up dengan Facebook aku. Dulu aku fed up dengan satu account. La ni, aku fed up dengan dua-dua account aku tuh. Tak tau la pesal. Maybe aku memang dah serik dengan facebook yang semakin memboringkan & memeningkan kepala. Elok lagi aku main Twitter. Peramah, lagi pon diorang sporting eh !! Tak macam kat facebook tu. Semua nak tekan "Like". Ditanyak soalan pun Like gak. Aku cakap "Jangan Like status ini" pon diorang Like gak. Tak paham lah aku. That's why aku lebih suka jalan-jalan tegur orang kat Twitter. Mesti ade respon wo ! Kalau yang takde respon tu maybe standard diorang bkn mcm kite-kite kot. Lagipun kat Twitter ramai Artis. Tu lah pasal nak kena hati-hati kalau tegur diorang. Tegur elok-elok ye, kang makan pelempang pulak ! Hahahahah !!

Oh ye, kelmarin aku & Makcik aku keluar jenjalan. Lagipun die ajak aku carikan hadiah untuk Hari Guru. So, die ajak aku pegi tempat keja aku yang dedolu, kat OneStop. Takde tempat lain agi dah nak g. Masa g kat sana, biasa lah kawan lama banyak. Ade sorang kawan aku panggil die Gabriela. Tapi die ni jantan. Nama betol die Gabriel jer. Aku saje kacau die. Die ni suke sangat menyampaikan berita kat aku. Lebih-lebih lagi pasal exbf aku yang keje kat Fair Price tu. Allah, kalau boleh aku taknak amik tau pasal mamat tu. Aku dah serik dengar nama die, apatah lagi nak nengok muke die. Aku dah lama maafkan mamat tu. Tapi, tak bermakna aku nak kawan dengan die balek. Aku tak suka ! Aku takkan jilat benda yang aku ludah. Eyucks ! Tu lah, Gab cakap kat aku camni :

Gab : "Noe, kau tau tak story Jos?"
Aku : "Story Joshua ? Apesal ?"
Gab : "Kau tau ke die dah buntingkan anak orang ?"
Aku : (terkejut) "Ai, die dah kawen ke?"
Gab : "Dah, aritu die ade jemput aku & pauline & Tam, tapi kitorang tak leh datang sebab kitorang keje."
Ana : "Elok lah tu, tak lah die menggatal lagi ngan betina lain, jaga lah bini & anak die pasni."
Aku : (gelak tengok ana) "Laaa, kau ni Gab. Die dah kawen, tak salah la nak buntingkan anak orang. Apelahhh."
Gab : "Tapi, die buntingkan sebelum kawen."
Aku : "Minah mane tu ? Minah Shrek yang aritu ke ?"
Gab : (gelak besar) "Gile kau ! Tak, ngan minah yang sama keje ngan die kat FP tu."


Aku sebenarnye taknak dengar citer tu, tapi disebabkan die dah cite, ape lagi kan ?? ahhaha.. YOLO !! Lepas tu, aku takleh sambong cerita. Ahahah ! Agak peribadi untuk aku ceritakan kat sini. Huahahah !! Dahtu, aku ngan Ana tunggu diorang balut hadiah tu, kitorang jalan-jalan kat dalam kedai tu, Al-maklum lah, dah lama tak keje kat situ, rindu pulak !! Kah kah kah ! yeke rindu !? Lepas je abis semua balut bayar, kitorang pun chow. Lepas tu, singgah pulak kat OneStop satu lagi. Jumpa kakak sorang lagi, kakak tu dah lama keje situ. Kakak tu baik, so aku & ana pun lepak kat sana kejap. Tanye ape cite best lepas kitorang brenti. Fuh, bila dengar cerita akak, sedih pulak aku ! Hahaha ! Ye lah, jadi mangsa buli Supervisor kat situ. Tak paham aku ngan Supervisor tu. Aku brenti keje dulu sebab minah S'visor tu lah ! Tiba-tiba die moody ngan aku. Tah pape tak tegur aku 4 hari. Aku pun bengang lah ! Malas nak sakitkan hati orang, aku brenti lah ! Biar puas hati die ! Ambek kau ! Kan sekarang susah nak carik pkerja lagi ! Padan muke kau ! Jahatnye saye. Kalau orang dah jahat kat kite, kite jahat kat die balik ! Aku takleh simpan dendam neh !!!!!!! Hahhaha. Ha ! Satu lagi hal. Aku tak suka kalau barang yang aku kasi, orang kasi balek. Oke, aku tak kisah. Just jangan nak cakap aku burok siku pulak ! Aku tak pernah nak mintak balik benda tu, tapi kalau kau dah bagi balik, Time kaceh bebanyak. Hahaha !! Kau nak aku maafkan kau ? Aku dah lama maafkan kau. Baru ingat nak tegur kau. Tapi bila benda tu datang balek kat aku. Wah ! Orang ni tak ikhlas lah selama ni. Alhamdulillah. Banyak nye belang kau yer. Amboi amboi amboi. Takpe-takpe. Tukar prinsip. Aku dah maafkan kau, tapi jangan ingat aku nak tegur kau yer.. Kalau kau tegur aku, inshaAllah aku tegur balek kalau aku nak :)

Doa saya untuk anda, Semoga berbahagia disisi yang tercinta & tersayang. Umuah !

p/s : need a boost ? Fuck off :)



Labels: , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen