Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Trash Talk.
Thursday, March 7, 2013 • 10:12 PM • 0 comments



Welcoming March with an open heart ! Mestilah kan ? Actually, dah seminggu kan ? Tapi, takpe. Still awal bulan. Teehee ! Kelmarin birthday beloved man, Abah :D Selamat ulang tahun ke 52 abah tersayang ! We love you so much ! Mudah-mudahan, Allah Taala panjangkan umur abah kesayang aku ni sampai bila-bila ! Sayang sangat kat abah sehingga tak terkata. Aku rasa sebak pulak :'D Tak sangka umur abah aku dah 52. Allah Taala panjangkan umur engkau darling. Hehehe. Father to daughter lah katakan. Anak abah ! Peduli lah ape orang nak kata :D

Okay, and then the next day lepas hari jadi abah (7th March 2013, today 4.29p.m) aku mendapat panggilan daripada Kolej Harina, Kuching. Mula-mula tengok number kat skrin phone, 082-XXXXXX hehehehe. Aku pun teragak-agak nak jawab. Tapi aku jawab jugak. Aku jawab dengan bisu. Hahaha ! Tunggu kuar suara "hello" dulu barulah aku balas balik. Hahaha ! Kenapa ? Entah, mungkin aku terlebih berhati-hati. Hahaha ! Tak ke begitu ? LOL ! Apa benda yang LOL aku tak pasti, maybe apa yang aku taip ni aku sendiri tak paham. And aku malas nak backspace. Duhhhh ! And awek ni cakap-cakap lah dengan aku dalam phone, aku muda lagi, masa depan panjang lagi, so why not aku further study kat kolej dorang. Aku naaaaaaaaaaaaaaaaakkkk sangat further studies neh. Tapi masalah nya, kos yang die kasi kat aku kos yang aku langsung tak minat (Pengurusan Perhotelan). Seriously aku tak minat dok hotel layan guest yang tah pape. Urgh.. Seriously, kenapa tak kasi aku IT ? Aku nak IT !!!!! Aku nak belajar wat web sendiri, aku nak belajar tentang software, nak hack wifi, nak multimedia, nak ini nak itu bla bla bla.. Pepaham ko mpunnnnn ! haha ! And then habis borak, yang aku jawab ye, ye, okay, okay, aok, kelaklah, okay. Mekasih :D Die nak aku call kul 10a.m esok untuk berikan kata putus. Uhuhuhuhuhu. Aku dah tanya member-2 kat facebook and search kat Google. Location die kat Batu Kawa sana. Jauh jugak lah bagi aku yang dok Sri Aman neh. Nak taknak, jadi warga asrama. And aku tak suka asrama. Miahahahah ! So, aku tau ape yang aku nak jawab esok. Hahah ! 

Esok jugak lah boss datang menjenguk kami di Avon. Haritu dah datang, datang lagi ! Tak sampai sebulan die datang jenguk kitorang lepas Chinese New Year aritu. Rindu ke ? Pijak kepala aku kalau die rindu kitorang. Seriously, tokey die langsung taknak ambik tau pasal pekerja die. Yang die nak tau, sales and keadaan kedai je. Aritu, die nampak aku busy check stock, boleh pulak die suruh aku pergi beli lampu. Cilaka punya tokey ! Nak taknak, aku pegi beli yang mahal. Hambek kau ! Jangan tanya kenapa tak beli yang murah. Kau akan sepak aku kalau aku jawab soklan macam tu. HAHAHA ! Lepas tu aku gado lagi ngan tokey. Lepas tu aku kena buang. Lepas tu aku merempat lagi. hahaha ! Tak kisah. Aku still tunggu peluang belajar. Kesian kan ? Hmm.. Nak mintak Politeknik, diorang sepak aku sampai ke Poli Johor. Pulakkkkkkkkkkkk dah. Dah ada peluang, tapi kejauhan. Kang raya aku bawak lagu Dendang Perantau pulak kang sebab tak balik raya. Aku tak pernah tak raya ngan family, entah acano rasa die. Mesti jeles tengok member lain boleh balik. Dah-dah. Takyah fikir. Buat semak otak je. Kalau dah ready, dah ada chance sambung, HARUS ku terima. Selamat Yalan Lomeo ! hahahah XD


Labels: , , , , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen