Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Hari Raya Aidilfitri 2012 (Episod III)
Sunday, September 9, 2012 • 8:27 PM • 0 comments



Rise and shine. Hari ahad orang lain syok-syok tidur aku & mak & Jabatan Kesihatan pulak memulakan hari kami dengan menyertai program 10 000 langkah setiap hari tapi untuk hari ini sahaja. Kalau program sihat, ape salahnye aku tinggalkan beauty sleep untuk hari minggu kan. Ingatkan benda ni memboringkan, tapi program ni best sesangat. Mula-mula pendaftaran ikut jabatan masing-masing. Aku ikut mak lah, daftar untuk Jabatan Pergigian. Don't worry lah, semua diorang bawak family masing-masing. Aku & mak pun dah cukup. Hehe. Kang tak larat susah nak catch up. Lepas daftar kitorang wat bodo. haha, takde lah. Kitorang mula pulak dengan Lagu Negaraku and so on lagi lah lagu patriotik. Semangat neh ! Jangan masa dengan boyfriend/girfriend je semangat. hehehe. Kan kan kan ? Okay so everything started so far so good. Semua mesti wat pusingan tu ikut peta untuk 4 kali. But, my mom pusing 2 kali je, mana complete 10 000 langkah tu. Halamak. It;s not fair lah mak. But it's okay. Kalau tak kerana lutut die sakit, lebih 10 000 langkah pun my mom leh buat. I know she's the toughest & strongest women on earth :) Kalau tak kerana die, aku tak join 10 000 langkah tu. He he. Love you Mak ! You're the best. Ha, ni nak bagitau nak heboh-heboh sikit mane tau budak yang hack facebook aku aritu baca. Aku dah masuk balek facebook tu. & thanks to your stupidity. Bodoh sesangat. Orang lain tak lah sebodoh engkau sampai nak hack-hack facebook ! Bengap sangat. Lain kali, kalau belajar teknikal tu, belajar betul-betul, jangan bodoh sangat hack benda tak berharga. Apa kau dapat hack facebook orang ? Kenyang ke kau dah hack ? Aku rasa aku tau kau sape, but tak payah le aku nak cakap kat semua orang. Kang semua taknak befriend ngan kau sebab kau Gila Babi sangat hack facebook orang. Kesian kat kau kan ? hmm, takpe lah. Aku tak kasi tau kat semua sape kau. Tapi kang kalau aku hilang sabar & kalau kau buat lagi, aku tak segan silu mention nama kau kat Facebook, kat Twitter, kat Myspace, kat Tagged, kat blog biar semua orang baca & biar semua orang ignore & report kes kau tu. Cyber Criminal. Aku benci giler ! Kang aku dah merepek pasal tu ! Kau punya pasal lah ni ! Tak guna ! Haha, sabar-sabar.. Alhamdulillah atas kebodohan hackers tersebut, aku berjaya masuk balik. Terima kasih ye bongok ! :P


22 Ogos 2012 / 4 Syawal 1433h

Raya keempat, pun nothing much yang jadi. Raya tahun ni sederhana je. Tak semeriah masa kitorang kecik-kecik dedulu. Tapi alhamdulillah aku masih boleh beraya. teehee. Raya ketiga aku berbaju kurung Hitam. Hitam itu menawan. Taklah aku nak cakap aku ni menawan, itu cuma hiasan semata-mata. Terima kasih. 


Tahun ni aku banyak pakai baju kurung yang agak jarang. Yang tak jarang pun aku pakai for the 1st and 4th Syawal. Yang lain semuanye nak kene pakai another lapis baju kat dalam. Tu lah, nak sangat pakai baju jarang. Kan dah kene pakai lagi selapis. Macam kuih dah. Raya keempat neh aku ngan a few members dari sekolah rendah beraya kerumah members yang lain. Alhamdulillah takde ape yang jadi. Macam biasa jumpa members mestilah banyak benda yang nak kene story the moli. Haha. Okay lah. Another cerita pulak..

23 Ogos 2012 / 5 Syawal 1433h


Pejam celik dah raya kelima. Aww, raya boring lah. Puasa lagi best. Dah raya kelima kan kan kan. Okay raya kelima ne pakwe kakak aku mai dari Kuching. Alhamdulillah, buat cara yang betul, kalau dah datang jumpa kekasih tersayang, bawaklah jumpa mak abah. Alhamdulillah gak, mak abah okay dengan pakwe Along. Along pun wat benda yang betul, pakwe die pun wat perkara yang betul. Die nak jumpa mak abah. Okay, elok lah tu. Abang aku pun bawak makwe die jumpe family aku. Abang aku takpe lah, die lelaki. Gi pun, makwe die tu member aku. So, biasa je lah. Tapi die je yang malu-malu ngan family aku. Buat ape nak malu kalau one day nanti jadi ahli keluarga aku yang kecoh neh. Hehehe. Terpaksa blend in gak jadi happening hahahha ! Raya keempat saya pakai putih dengan bunga merah jambu kecik-kecik. Old skool giteww.. 


Lepas pakwe Along datang beraya kat rumah, kitorang bawak die beraya kat rumah nenek pulak. Lepas tu kitorang bawak die lepak makan kat KFC pastu, lepak pulak kat waterfront. Sebab Along cakap pakwe die tu tak pernah mai Sri Aman, tak salahkan kitroang jalan-jalan kat situ. Bukan wat benda tak elok pun :P





Hati manyak senang sudah habis mamam. Hahaha ! Selamat membaca :D


Labels: , , , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen