Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
3rd Ramadhan : Unfollow ? Terima Kasih !
Monday, July 23, 2012 • 11:15 PM • 0 comments


Aku ingatkan twitter je yang ade main unfollow neh, rupa-rupanye ; Blog pun ade gak main unfollow. Takyah lah nak sombong sangat. Same je manusia. Aku tak bodoh, aku follow korang pun sebab kenangkan jasa-jasa baik korang masa follow aku tuh, so aku follow lah balik. Hairan tol lah. Watpe follow kalau lepas tu nak unfollow balik. Untuk sesiapa lah yang unfollow saye tu, terima kasih bebanyak ye. Tak lah saya simpan someone yang tak ikhlas macam awak. Elok sangatlah yang unfollow tu dah undur diri sendiri. Alhamdulillah. Takpe kalau tak banyak followers pun, bukan itu yang nak dibanggakan pun. Aku tau, isi blog aku takde ape yang interesting pun. Tapi nanti, kalau ade info terkini ke hape ke dari aku, jangan harap yang unfollow tu nak sibuk-sibuk bukak blog. Padan muke. Haaa, kan dah bengang aku bulan puasa camni. Astaghfirullahalazimmmm.. Dah-dah... Takmo marah-marah. Ni nak nasihat sikit, kalau buat camtu dengan sengaja, bawak-bawaklah bertaubat. Tak elok dok tipu orang. Mula-mula follow, pastu bila followers dah banyak, mula lah tangan die gatal nak unfollow. Hm.. Takpe lah, murah rezeki awak lepas ni, InshaAllah. Saye doakan yang terbaik untuk awak ye. Amiin..

Juadah hari ni ? Special gak ! Taraaaaa !!



Mee Sup Daging. My mom yang prepare, sebab aku tak reti bab-bab merebus daging neh. Tak pasal-pasal aku yang lembik kangg.. Yep, I know. Nampak macam instant noodle kan. Memang. Takde jual mee yang kuning besar tu, terpaksalah guna mee instant neh. Kalu guna mee kuning tu, pergh ! Sodaaaaapp !! Juadah untuk berbuka besok tak tau agiii. Kite tunggu dan lihat lah yer ! Babaiii !!

Selamat menjalani ibadah puasa yang seterusnya. Amin :)



Labels: , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen