Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
2nd Ramadhan : Selamat Berpuasa
Sunday, July 22, 2012 • 11:45 PM • 0 comments





Heyya ! Hari kedua puasa. Sorry lah, takde update 1st puasa. Nothing much yang jadi. Biasa-biasa saje..... Saya sangat gembira ini hari, tersangat gembira menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia neh. Hek hek hek. Tapi best kan ? Dalam banyak-banyak bulan Islam, bulan Ramadhan ni lah yang aku paling suka. Perbanyakkan beramal kan kan kan ? Masa ni lah kita nak kene uji tahap kesabaran kite. Kali ni, Ramadhan dan Syawal akan disambut bersama family je. Takde boipreng-boipreng. Takde makne nye punnnnnn. Kalu dah datang rumah, jumpa mak abah aku, ajak kawen terus takpe gak. Aku pun tak tau, aku susah nak terima mana-mana lelaki dah. Boleh dikatakan, aku tak percayakan depa. BUKAN SEMUA ye ! Mark my word. Kang tak pasal-pasal korang maki aku, cakap aku ni anti-lelaki. Tidak sama sekali. Kalau kawen, dengan lelaki gak kan. Yang kawen sama jenis tu, aku no komen lah. Tak elok mengata bulan puasa keh ? Ingat tu. Bukan ape, aku malas lah nak cintan-cintun neh. Asyik kene tipu je. Tak kene tipu pun, dapat yang tak ikhlas. Ape lah nasib... Oke, skip lah cerito den yo. Malehhh la nak cerita pasal tu. Al-maklum lah, dah menyingle ni, ready to pringle lah eh !!! Wehuu. Takpe takde pakwe, jodoh kan ditangan Allah. InshaAllah suatu hari nanti, saya diketemukan dengan seorang suami yang soleh. Aminn~

Oke, hari ni ye. Punnn, nothing much happened. Siang macam biasa, bangun sahur dengan mamai sekali.. Pastu tolong mak, tolong kakak prepare, makannggggg ! hehehe. Dahtu aku sambung tido balek. Sorry bab aku tak solat subuh. Aku tak hafal lagi Doa' Qunut tu. Kalau Zohor sampai Isyhak and solat tarawih tu, ade lah. Bab solat tarawih pun, aku and auntie aku amik 8 raka'at je. Hehehe. Tadi dok tarawih pun, aku kepanasan. Bukan aku jer, banyak lagi yang kepanasan. Mana tak nye, tingkap yang besar tu, tak dibukak. Mak aiii. At last, ade sorang budak tolong bukakkan. Alhamdulillah. Cool lah sikit, angin masok dalam Masjid. Fuhh..

Ha !! Ape juadah buka puasa korang hari ni ? Hehe. Juadah aku hari ni, agak berbeza sedikit dari kelmarin. Hari ni, mak prepare Laksa Sarawak. Yummeh !



Fuiyoo !! Sayang Mak Sayaaaaa !!! Ye Ye. Yusuf Taiyoob Wasem pun masok gambor. Hahahaha ! Oke lah, saje je nak wat air liur korang melelehhhhh. Hehehe. SELAMAT BERPUASA !!!

p/s : design signature baru :P kuikuikui


Labels: , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen