Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Hello
Sunday, April 22, 2012 • 9:10 PM • 0 comments


Haik ?! Facebook mcm babun, blog mcm sial ? Sejak bila dashboard bertukar wajah ni ? Baru 2 minggu aku tinggalkan, dah lain ? Nasib baik aku reti pakai. Kalau tak, memang aku bengang eh. Nak buat entry pun takde pakai emoticons comei agi dah. Semua dah set up baru. Blogger.com, kau nak jadi Facebook.com gak ke ? Boring kan takde emoticons comel bila buat entry baru. Aku nih membosankan. Aku tak banyak idea nak dikeluarkan. Aku blogging pun sebab aku tengah boring sekarang ni. Takpe kan aku menyemak kat buletin korang ? Theehee..




Haaa, nak tauuu  apesal ? Oke, ni nak story.. Aku baru je sembuh dari penyakit demam yang bersiaran secara langsung selama 3 hari. Fuhh, lahir bulan 3, demam pun 3 hari. Ape lahhh nasib kan ? Tak teruk pun. Selalu nye kalau aku demam, memang tak leh nak bangun beb, confirm aku tido je dari pagi sampai malam. Kali ni aku demam ringan dengan extra flu disease je. Mula-mula aku diserang ulser kat kerongkong pada hari Rabu. Sakit sangat-sangat, sampai aku takde selera nak makan. Yelah, kalau dah aku makan takde rase ape-ape, pahit je. Fed up lah nak makan agi. Nak telan saliva pun pedih der. Ko ingat senang ke hidup kalau demam. Aku ni, kalau dah demam dengan selsema sekali, confirm 2 penyakit ni invite Asma aku. Oh, redha je lah. Manusia mana yang tak sakit kan ? Masa demam tu aku tak gi mana-mana klinik, tak gi mana-mana hospital. Aku just perlu Panadol Soluble (sebab aku tak suka telan panadol biasa, kalau actifast takpe), tuala basah, Cool Fever and Minyak Cap Kapak. Haaaa, takyah nak gi klinik bagai. Antibodi aku kuat agi. Tapi demam gak kan ? 

Oke lah, takde benda lagi dah aku nak cakap. Setakat ni je lah okay ? Nanti kalau bosan and ade cerita menarik aku share kat korang ek :) Yang ade youtube channel, please subsribe me Multinonoe. Thanks love.

Labels: , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen