Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Publisiti Murahan
Thursday, February 2, 2012 • 12:59 PM • 0 comments


Semakin hari, semakin banyak. Semakin menjadi-jadi. Budak-budak zaman sekarang, macam-macam diorang boleh buat. Al-maklum lah, zaman IT. Ikut sedap mulut je hina negeri orang, maki hamun anak pinak orang. Ape ingat anak pinak orang tu takde maruah ke ? Pepagi bute agi aku dapat berita kat facebook, ade lagi kes budak hina Sabah & Sarawak dalam Twitter. Named Nur Juhalisa Rosli. But im sure, ni fake account. Kesian gambar budak perempuan yang die pakai tu. But if it's her, memang padan la kene maki. Susah sangat ke nak blend-in ni ? Lagi-lagi tak puas hati dengan Sarawak & Sabah. Kitorang tak kacau korang pun. Aku budak Sarawak, ofkos la aku panas bile baca statement tu. Asal cakap pasal Sarawak, mesti cakap kitorang duduk atas pokok. Korang yang cakap kitorang duduk atas pokok tu, dalam tahun berape ek ? Sekarang dah 2012, takkan korang masih dalam tahun 50-an ?? Tak tau perkembangan dunia ke ? Kesian gak aku ngan korang ek ? Coward tol. Berani lah sangat kutuk-kutuk makin-hamun dalam Twitter, asal tak wat video letak dalam youtube kasi semua orang tengok. Ni tak.. Wat fake account, pakai DP mana-mana minah, pastu MAKI. Akaiii~ seronok ke ? Faymes ke ? Murahan la oit ! Murahhhh sesangat care kau tu. Elok-elok, pegi sekolah belajar Sivik, ape yang kau dapat ?? Tapi kan, memang hebat, sekejap je dah ade page suruh si " Nur Juhalisa Rosli " neh mintak maaf. Hahaha, tapi surely beb. Kalu korang belom bace agi post die, silakan bace DISINI. Pasal die nak " seeds " Francisco Lachowski pun ade. Mak aii~ gatai bebeno ye ?? Kalo aku jadi jantan, nak je aku rogol die nih. 


Tak malu tol ! Naik geli aku baca, memalukan lahhh sesangat >w< ughhhhh !! Kalau lah Francisco tu bace post minah neh, ape die buat eh ??!

>--------------------------------------------------------------------------<

Dahtu, ni satu lagi kes. Masih ade manusia dajal dok campakkan daging babi kat Masjid. Mengucap panjang aku dengar. Pasal ni aku taknak banyak cakap, takut nanti telepas cakap pulak. Pasal agama ni, mane boleh nak main-main. Ape-ape pun, korang bace kat SINI


Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen