Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Mandi-Manda
Friday, January 27, 2012 • 12:49 PM • 0 comments



Date : 26 January 2012
- Thursday -

Sepatutnye, aku update blog ni kelmarin. Tapi aku penat gile. Babtu lah aku update arini tapi tarikh kelmarin yer. Heheh. Yesterday, aku happy sesangat. I spend my whole day with buah hati tersayang :)
Walaupun cuaca tak menentu, tapi aku enjoy. Aku tengok muke die je kelmarin tau ! Happy sesangat ! Selalu nye aku balik rumah aku layan Facebook. Kelmarin, aku tak layan facebook. Hahahaha ! 

Kelmarin, pepagi bute aku dah keluar rumah, dok melepak kat rumah die. Dahtu kitorang merayau-rayau kat Sri Aman. Dahtu balek lagi kat rumah die, then aku balek rumah ready for lunch. Lepas lunch ape semua aku ngan die plan gi mandi-manda kat Sungai Raya. Seronok la weh ! Sepatutnye, kitorang gi ramai-ramai. Tapi ade member die tak jadi nak g lah pulokkk. So, kitorang g berdua je lah. Jangan risau, kitorang tak watpe pun. Lagi pun, mase sampai tu, ada one family yang tengah mandi-manda kat port kitorang. Tak kisah lah, ade ag port lain. Tak lah sunyi sangat kalau kitorang 2 orang je mandi kat situ. Tapi port yang family tu mandi, best lagiiii~ Kitorang pn mandi lah kat port lain. Tapi bila family tu blahhh, kitorang curik port tadi ahhahaahak. Taknak give up nih. Nak jugak aku kat port depan sekali tu. Air die sejuk gile. Kesayangan pun dah menggeletar dah hehe. Kesian kat die. Dalam pukul 4.40pm camtu kitorang stop mandi, kemas-kemas nak balik. Tapi, bile nak balek tu, hujan pulak dah !! Nasib baik hujan renyai, kalau hujan lebat ? Aduh mak aii~ Balik jugak. Sampai dah kat Sri Aman, takde hujan pulak. -.-"

Sayang nye, aku tak dapat tangkap gambar kan ?  Kalau ade gambar kan best. Ye lah, camne nak tangkap kalau dua-dua tengah mandi. hahaha. Tapi best la gak. Next time kitorang nak g satu lagi tempat mandi-manda kat sini. Aritu dah g, tapi kali nih, nak g lagi :D Name tempat tu Tapang Rumput. Tapi, kalau tak pandai berenang takyah g lah. Kang lemas pulak. Tempat tu dalam.. Huehehe. Aku tak pandai laa, tapi at least ade orang tolong tengok-tengok kan takpe gak #wink




Yes, air terjun. Tapi air terjun nih kecik jer. Hehe. Comel kan. Tapi kedalaman die, dalam lah jugak. :) Aritu kitorang gi berempat, tapi bile datang sana, ade 2 lagi member buah hati aku datang. Menjadi-jadi lah pulakkk XD But atleast we have fun :)

Aku sayang sangat kat buah hati aku uh, aku taknak gadoh-gadoh lagi dah. Aku betol-betol sayang kat die. Sesape yang nak judge aku sekarang nih, lantak korang lah. Aku tak kisah. Aku sayang kat die, die sayang kat aku ke tak, tu keje die. I AM SO HAPPY :)

Labels: , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen