Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Trouble !
Sunday, January 22, 2012 • 8:36 PM • 0 comments


Firstly, aku nak ucap ; Selamat Tahun Baru Cina 2012 :)
Tahun naga kan ? Aku tak rasa dalam family aku ada kaitan ngan Tahun Naga nih. Hik hik hik. Member aku ade haa celebrate CNY nih. Tapi aku tak tau lah nak gi rumah diorang ke tak. Diorang ade jemput, tapi aku rasa takde gi kot.. Sebab waktu Hari Raya tahun lepas, aku jemput pun diorang takde datang. Fair&Square kan ? Ha ha ha. Kejam nye saye. Gong Xi Fa Chai iyerrr <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kenape ekk, aku bukak shoutbox diorang cakap dah follow, tapi bila aku view followers aku takde pulak nama korang keluar. Ade masalah ke blog aku nih ? Jangan la main-main weh. Aku dah follow blog korang ikhlas agi tu. Disebab entry korang menarik untuk dibaca, aku nak selalu tengok update korang, so aku follow. Korang jangan lah tipu aku, cakap follow tapi takde pon~ 


Ape sebenarnye masalah blog aku nih ? Tak adil betul ! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boring lah ! Aku sakit hati oi ! Kenape la ngan buah hati aku tu ? Ape masalah die sebenarnye. Aku sayang gile-gile kat kau, tapi kau wat aku camni. Ape salah aku ? Takkan la semua benda yang aku buat salah kat mate kau. Aku cakap elok-elok kat kau, kau cakap aku marah kau pulak. Kau tak tau ke aku kasi nasihat kat kau, sebab aku sayang. Aku selalu je pura-pura aku tak kisah kau nak keluar tiap malam, tapi hati aku sendiri yang sakit. So aku terus-terang kat kau bila kau cakap malam aritu kau tak balik rumah. Sedih nye aku. Dulu kan kau cakap kat aku yang kau takkan keluar memalam agi. Kau gak yang cakap kau akan dengar cakap aku. Tapi lepas tu kau cakap aku yang tak dengar cakap kau. Semua soalan & benda yang aku cakap kau buat bodo je. Lepas tu kau tibe-tibe pulak menyimpang cakap pasal number phone ex-boyfriend aku yang masih ade dalam list Buddyz aku tuh. Ape masalah lelaki sebenarnye ? Bukan nye aku flirting dengan diorang pun. FYI lahh, aku tak pernah agi return ngan mana-mana ex-boyfriends aku tau ! Bagi aku, return ngan ex-ex nih, macam makan balik muntah kite sendiri. Sebab kalau dah ex tu, ex lah. Meaning, he is not the one, & there is someone better. AKU TAK PERNAH RETURN NGAN EX-BOYFRIEND OKAY ! So, aku pegang kata-kata aku. Takyah la nak risau kalau aku ade contact ngan ex boyfriend aku. pon...
Kau selalu buat aku marah, tapi aku tak sampai hati nak marah kan kau. Kalau aku marah kau pun, aku sound kau elok-elok sebab nak jaga hati kau. Aku taknak dah nak larang kau agi lepas nih. Ape-ape kau buat, aku akan cakap aku ok & just pretend like i dont give a damn. 


Labels: , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen