Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Senyumlah...
Thursday, January 19, 2012 • 12:23 PM • 0 comments


Sape suke orang sombong !? Angkat ke-tiiii. Aku pon tak suke. Berlagak pulak uh ! Mentang-mentang la die keje kat KFC baru uh, die nak sombong ngan aku. Mak aii !! Kau ingat kau cantek sangat ke ? Tapi memang die cantik pon. Kalau ye pon cantik takyah laa nak sombong gitu. Cantik tu tak kekal lame. Dah tua karang berkedut gak muke yang cantik kan ?? Hish !! Tak bersyukur langsung !!

Macam ni, aku dok lunch ngan family aku kat KFC, macam biasa, aku ni murah dengan senyuman. Ade sorang minah yang keje kat KFC tu, tengok aku. Aku pun ape agi, dengan mesra nya aku melemparkan senyuman kat die. Korang tau ape die buat. Dibalas nye dengan mata die yang hampir-hampir tebalik keseluruhan nya. Korang imagine je lah. Macam die menyampah nengok aku. Macam aku makan kat situ tak bawak duit ! Menyampehss den. Kalau ikutkan hati, nak je aku lempang die kat situ, tapi saya bawak bersabar. Dahtu, aku cakap kat mak aku, " mak, kita dok makan kat sini tak bawak duit ke sampai minah tu jeling kat kite " mak aku wak bodo jehhh~ hahaha..

Wahai kaum hawa yang cantik manis lagiiii suci, tolong laaaa, jangan berlagak sombong. Tau la aku nih takde keje kalau nak dibandingkan kau yang keje kat KFC uh. Setakat keje camtu aku pun boleh mintak. Lain la kalau kau bekerja dengan kerajaan ! Takyah nak sombong dulu lah. Hidup sementara, hidup kita semua nih pinjaman kat dunia nih. So, sedar diri sikit yer cik adik manisssssss. Buat baik berpada-pada, buat jahat never ever !! haaamek kau ! Kalau orang lemparkan senyuman tuuuu, balas la dengan senyuman. Orang lempar selipar kang tak pasal-pasal masuk hospital kan !? Susah sangat ke nak balas senyuman tu ?? Nak kene bayar ke ? Aku tak mintak duit pun kat kau kalau kau senyum kat aku. Hishh !! 



Labels:


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen