Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Hai Kawan !?
Monday, February 13, 2012 • 5:20 PM • 0 comments


Semakin hari, followers wa semakin banyakTerima Kasih banyak-banyak kat korang yang follow ek. Bagi yang belum follow tu, sudi-sudi lah followSurely aku follow korang balik. Aku tak sombong lahAku suka bila tengok dashboard, followers aku meningkat. Kenape ek. Dulu takde pulak bloggers nak follow

TERIMA KASIH FOLLOWERS !!!!
Im sure, nanti ada idea best aku share ngan korang untuk baca yer

Adakah sebab aku guna templates dari Blogskins ? Okay-2. Sebenarnya kan, as korang tengok aku punya blog " very the pinky " kan ?? Aku tak berapa minat ngan pink sebenarnye. Aku lebih suka warna-warna yang eco friendly ; macam, warna hijauTapi, template nih aku suka tengok, so aku apply la. Adakah itu bermaksud aku minat dengan pink ?Kalau yer pun aku minat tak salah kan ? Sedangkan lelaki pun boleh minat dengan warna pink ( tak semua ). Blog aku memang membosankan kan ? Aku tak banyak nak keluarkan idea nak berblogging neh. Aku suka blog, sebab cantik. Aku suka edit blogDulu, aku main-main kat Friendster, dulu kan Friendster tempat kitorang main-main sebelum ada nya FacebookTapi sekarang aku tengok Friendster tuh, dah lain lah. Macam tempat main game online pulakDahlah games die macam game bebudak sekolah rendah. Mula-mula aku rasa aku main kat Myspace kot, lepas tu users pindah kat Friendster, then Facebook, next Twitter & now Blog. Satgi kitorang tengok, kalau betul lah Facebook tutup 15th March nih, mesti ramai pindah Twitter pulak. Yang tak reti main Twitter pun, leh pandai main kang. HahahaMacam aku nih. Bukan reti sangat nak main Twitter. Kalau bab retweet or reply tweets korang tu reti lah. Yang lain, dalam proses. Lepas twitter ape pulak eh ? Youtube ? Semua nak nyanyi dalam youtubeMacam-macam kan ? Naik pening dah weh. 


Okay, sebelum aku terlupa. Aku nak gtau. Kalau korang klik kat sidebar aku yang penuh dengan link account social sites aku kan, ada satu link yang tak direct pergi web die. 1st Facebook Account aku tuh. Aku tak tau nape tak leh g direct ke web die. Anyway, korang kalau nak add aku, korang add 2nd Facebook Account tu je lah. Aku tak approve sesape lagi dalam 1st Account tuh. Lagi bagus, korang follow aku kat Twitter jer :D Kan senang. Hahaha. Dah lah, aku nak santap dulu !

Labels: , , , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen