Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
4 bulan berlalu
Saturday, February 11, 2012 • 10:19 PM • 0 comments




Happy 4th Monthsary dear. Tapi monthsary kali neh, tak best. Sebab, dahla aku takde jumpa die, dahtu tadi aku dapat berita dari Si Buah Hati, cakap die Accident petang tadi Terkejut and sedih sesangat. Patutlah aku rasa cam tak senang duduk jer dari petang tadi. Satu lagi, hari ni langsung aku takde mood. Die busy for the whole day. Nak sms pun kejap ade, kejap busy. Dahtu petang aku kesian kat die takut-2 die letih pagi tadi, so,  aku kasi die take a nap Lepas bangun dari tidur, aku text kat die, nak wake him up. Tak jugak sedar-2Sabor je lah. Then he woke up, tapi cam nak taknak je text ngan aku. Aku pun iyer-2 je lah cakap die. Aku pun moody kalau orang layan aku cengitu. Aku cukup tak suka. Tapi aku rindu die Kalau lah, hari-2 aku boleh tengok muke die kan best. Hari-2 dok gurau ngan die, hari-2 tengok die gelak, tengok senyuman die yang buat aku cair uh. OMG~Aku sayang sesangat kat engkau tau !

Nih, tengok facebook, tadi dok elok-2 chat tetiba hilang pulok. Chatbox kejap on then off. On balik off. Stupid facebook chatbox Aku pun naik pening. Die sendiri main-2 on off ke, memang chatbox baru nih masalah ? Lepas tu main kat wall. Balas punya balas comments die. Dahtu tetiba ilang jugakaku pun blur. Aku malas arh aku nak kacau agi. Lepas abis jer blogging nih, aku nak off. Nak marah salah, tak marah lagi lah salah. Tu anak orang, belum lagi milik aku yang sah. Aku takleh nak control die macam die laki aku kan ? So, it's up to him la. Pandai-2 la die fikir mana betul and mana salah.

But anyway, die cakap die okayHarap-2 camtu lah iyer.


Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen