Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Kereta Impian
Tuesday, February 14, 2012 • 9:44 PM • 0 comments


Mak aihh. Bosan nyer hari nie :face62: Aku tak tau nak watpe. Hari ni aku ada kelas memandu dengan uncle Andy. Mood die okay pulak hari nih, maklum lahhh, Valentine's Day :face40: Aku tak kisah la bab Vday nih. Bagi yang celebrate tuh, celebrate elok-elok yer. Jangan melebih-lebih udah. Bagi yang tak celebrate tu, wat cam biasa lah yer.

Lama-kelamaan, aku semakin okay drive kereta manual. Sebelum ni kan aku bawak auto jer. Sekarang aku dah pandai bawak manual :face39: Hai, senangnya dalam hati. Hek hek hek. Tapi kalau dah dapat lesen pun, aku nak bawak kereta mana ? Kat rumah ni pun auto. Tu pun kakak aku punya. Kalau manual, tuu haa, lori abah aku ; Hilux :face4: Dah pandai bawak manual pun, belum tentu lagi abah aku kasi aku drive manual. Bila lah, nak dapat kerja nih. Mana lah tau, bila dah kerja karang, dapat la aku beli kereta idaman aku :face34: Nak tau, kereta idaman aku ?


Mini Cooper ni haa~ Amacam ? Cute kan :face38:Aku suke sangat ngan kereta yang kecik molek nih :face17: Fuh, warna hitam die cukup mengancam. Kalau betul aku boleh own kete nih, aku bagi die nama Handsome ( sebab hitam itu menawan & kacak :face46:) Bukan ape, aku nih bukan nya besar & tinggi sangat pun nak bawak kereta yang besar-2 & panjang. Kalau tak pun, aku suka nih jugak :


Nahhh, warna putih suci lagi gebu. Hahahaha. Volkswagen Beetle 09 Kalau hitam aku kasi nickname Handsome. Putih nih, aku kasi nickname Gorgeous. Aww~ Aku jatuh cinta padamu sejak kali pertama ku lihat diri mu merayau-rayau di Bandar kecil Sri Aman nih. Tapi yang ada kat Sri Aman nih, warna die kuning. Tak best :face67: Tak seronok mata yang menengok nyer. Tapi yang drive, awek. Hikhikhik :face19:

:w::w::w::w::w::w::w::w::w::w::w::w::w:

Kalau betul lah aku boleh own & pandu salah satu dari kereta nih, alangkah bahagia nya hidup aku sebagai seorang remaja yang tak lama lagi mencecah umur puluhan pada bulan Mac ni :face21: Aku kalau blogging tak habis-2 merepek kan ? Maafkan saya yer. Saye boring sesangat. Maaf kalau entry aku kali ni tak bermanfaat untuk dibaca :10: terima kasih.

Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen