Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Almost There
Thursday, February 16, 2012 • 11:57 AM • 0 comments



Gahh !! Semalam dapat call dari Uncle Andy, katanya Esok ( 16/02/12 ), jangan lupa datang class belajar & bawak RM162.00 untuk booking test JPJ hujung bulan ni. Fuiyoo :face58: Rasa macam aku nih budak kaya ade gak. Setakat nih, aku rasa dah lebih RM500.00 belanja amik lesen kereta jer. Belajar nye 45minit je :face61: Yang aku mintak suruh ajar aku Uncle Andy. Tapi tadi cikgu lain pulak. Tak fair lah camni. Orang bayar kat Andy sebab suruh die yang ajar. Tapi tadi die suruh aku belajar dengan cikgu lain pulak :face65: Dahla tadi masa nak g IMSA tuh terjumpa dengan pak polisi :face24: Takde masalah, cuma aku tak tau lah, memang aku alergic tengok diorang kot. Sebab aku malas nak stop moto bila diorang tahan :face63: Nak je aku lalu terusss bila dorang tahan aku :face56: Hahak ! Tapi salah kan, elok-2 orang tak kejar, kang tak pasal-2 kene kejar :face26: Dahtu, aku boleh lupa pulak singgah kat ofis abah aku. Aku dah 3km lagi nak sampai IMSA, lepas tu barulah aku teringat yang aku dah lupe nak singgah kat ofis abah :118: Argh ! terpaksa aku kasi penderas moto aku g ofis abah. Lepas tu balik IMSA lagi :face30: Kan dah buat kerja 2 kali.

Tadi mula-2 aku sampai, macam biasa sebelum pukul 10 pagi dah tunggu kat Institut Memandu tuh. Dah abis bayar semua, aku mula-2 belajar naik bukit & parking. Aku guna Kancil anak die. Selalu nye, ade cikgu yang temankan aku dalam kereta tu, kasi tau jang lupa ; itu ini. Tadi, cikgu tu kasi aku jer yang drive tanpa ditemani :face41: Walaupun dah okay, kang nervous tak pasal-2 masok longkang, kalau cikgu ade, boleh die tolong tarik handbreak kalau aku accelerate melampau tiba-2 :10: Huahuahua. Tapi takla. I'm sure, aku okay bawak sorang ( ek eleh, berlagak pulak aku kan ). Okay, selalu nye aku okay kalau bab naik bukit sebab ade cikgu yang tolong tahan kaki aku dengan kayu :face19: Kali nih, aku sorang je. Aku rasa banyak kali enjin kereta tu padam aku kerja kan. Ahahaha ! Kalau dah berhenti kat atas bukit tu, nak kene tekan minyak die, pastu kaki sebelah lagi control clutch. Aku selalu jer terlepas clutch bila tekan minyak atas bukit tu :face59: Aku tak ready agi nak test JPJ !!!!! Aku nak belajar lagii !!!! :face16:

So, bila dah abis belajar parking & naik bukit, aku belajar drive kat luar dengan cikgu lain. Aku lupe lak tanya nama uncle tu. Tapi die lagiiiii best dari uncle Andy. But dua-2 okay bila ajar aku :face12: Tapi kalau uncle Andy ajar aku drive kat luar, tangan die mesti grab kat stereng. Aku pun selalu lost control. Aku tak reti bila aku drive ade orang ganggu aku. Tapi, uncle yang satu lagi, die okay. Die let aku drive sendiri. Satu lagi, die banyak cakap, seronok la bila belajar ngan die. Kalau uncle Andy, die banyak cakap dengan phone die. Busy sangat ngan student. Tak pay attention 100% bila ajar aku :face32: Kecik hati nih. Hahaha. But, anyway, harap-2 aku boleh pass lah test nanti, hujung bulan nih dah test. Kalau tak silap Uncle Andy cakap 27/02 nih test. Tapi, uncle sorang lagi cakap 20/02 :face63: Mana satu ni !!? Anyway, hopefully aku success ! Lepas tuh, settle lah !! Haahaha, takyah pk pasal nih lagi dah :132:

Labels: ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen