Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
FINALLY !!!!
Monday, May 16, 2016 • 11:31 PM • 0 comments


Akhirnya, Ya Allah Alhamdulillah. Aku berjaya log in semula blog yang ni. Betapa bersyukurnya aku Ya Allah. Terima kasih kerana memberiku akal yang sangat panjang dan hati yang tidak mudah berputus asa. Alhamdulillah sekali lagi. 

Terlebih dahulu aku nak mohon maaf kepada sesiapa yang aku seek for help dekat shoutbox korang. Maaf ye, my fault sebenarnya, sebab guna email yang sama untuk kedua-dua blog. Email blog ni, aku guna untuk dijadikan recovery email kat blog yang lagi satu tu. Patutlah tak dapat nak log in. Blog yang sama guna email yang sama. Siapa bengong disitu. Diri sendiri. Hahahahaha !! 

So, Inn Shaa Allah esok aku akan mula taip entries baru untuk korang buang masa dan baca ye. Banyak sangat kalau nak diceritakan malam ni jugak. It's getting kinda late jugak. Lagipun, aku nak cuba skills edit-edit html ni, masih tajam macam dulu lagi tak. Kalau masih tajam, ingat nak tukar layout dengan yang lain-lain. New life, new stories, new blog awaits. See you guys tomorrow !! Can't wait !!


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen