Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Uncle Dimasukkan ke Hospital
Monday, March 19, 2012 • 9:46 PM • 0 comments


Hello :face4: Aku pun tak tau apesal tetibe je rase nak update blog. Boring kot :face62: Hurm. Hari sabtu lepas kitorang sepatutnye brangkat ke Kuching. Tapi cancelled. Sebab, pukul 5.00 pagi before kitorang nak g tuh, ade sedare dari Lingga call, cakap uncle aku sakit & dimasukkan ke hospital pukul 12.00 tengah malam aritu. :face24: Ark !! Apesal baru call ?? Apesal tak call mase die dimasukkan ke hospital tuh ?? Siang baru nak call gtau pasal tuh ? Adoii. Aku tanye, apesal tak call mase die nak dihantarkan ke hospital tuh ? Die cakap, taknak ganggu kitorang tido. Halamak !! Tido tak tido kene lah cakap gak kan ? Kitorang pun cancel plan. So, kitorang just siap-2 pegi hospital jer. Awal tu :face47: But, uncle aku oke dah sekarang. Cuma die ade demam sikit. Aku datang lawat die pun, aku sedeh je. Tak tau apesal :face37:

Okay next, aku tak tau nak citer ape nih. Tadi bukan main agi, macam-2 dok main-2 kat kepala otak wa nih. Sekarang dah hilang tak kemana. Kang, kalau aku ingat aku update keh. Mekasih kalo singgah :face38:

Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen