Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Move On People !
Thursday, March 15, 2012 • 7:47 PM • 0 comments


Lama dah tak berblogging. Apesal ek ? Sebab aku tension kebelakangan nih. Tertekan sesangat. Nak pura-pura happy lame sangat pun susah, sakit otak gak kan. Sesape yang dah pernah try wat cam aku, memang tau ape rase die kan ? :face36: Hurm, but life must move on. Satu agi ni nak citer. Aritu Facebook Account aku kena hack. Aku tau sape yang hack tu, sebab orang yang hack tu sendiri bagitau. Takpe, buat lah ape die suke kat dalam tu. Pasal tu lah aku rasa cam fed up dah nak bukak account first tu. Boys and girls, kalau dok kapel tu, takyah la kasi password & email kat pasangan yer. Itu untuk kebaikkan anda, aku ni tolong nasihatkan jer. Lepas je kejadian tu, Cik Nor korang nih, makin tension pulak. Tak tau apesal. Maybe aku rase terancam kot walaupun tak diancam. Sebab, sebelum nih, tak pernah pulak ade yang cube hack, tak pasal-pasal aritu kena hack pulak. :122: Nasibbb lahh nasib. Tak best pulak kan. Kite tak wat camtu kat orang, orang wat kat kite pulak. Nak aku wat jahat kat orang, nanti orang lain wat jahat kat kite balik kan ?? Nak ditelan mati mak, nak diluah mati bapak. Takde teman susah, ade teman lagiiiii-lah susah. Baik menyendiri dulu buat sementara waktu. Bukan senang nak sembuh nih. Tapi, kalau relaks sure cepat kan ? Aku punya hati, memang dah sembuh, 100% sembuh :face64: Happy sesangat. Happy untuk aku sendiri and happy untuk korang yang survive dengan keadaan yang sama macam aku. It's ok kan. Aku pernah cakap dulu kan ;


Allah sengaja temukan kita dengan pasangan yang salah sebab nak uji kita. Tapi, die dah sediakan pasangan yang sebenar bila masa nya dah tiba

So, takyah risau lah kan. Kalau ade jodoh tak kemana nye pun. Ceh ! Bunyi macam Ah Chai pulokk ! :face50: Miaahahaha. Takyah hipokrit sangat, dok post dalam facebook/twitter bagitau kat member. Takyah cakap " aku tak leh hidup kalau kau takde ". Jangan cakap cemtu, Allah dah tentukan sape die jodoh kite. If it's not me, maybe it's someone else kan ? Don't worry la guys & babes sekalian. Semua jodoh dah ditentukan oleh-Nya. Kadang-kadang, yang lame pun boleh datang balik kan ? Hope you guys faham ape yang aku maksudkan :face40: Ade yang best nye kalau dok single nih, aku dah list down dah :-

  1. First of all when korang single, korang memang Awesome.
  2. Korang tak perlu risau sejauh mana hubungan korang akan pergi.
  3. Tak perlu risau kalau kena reject dengan mamat kabaret atau nak mereject mamat spoil.
  4. Takyah gaduh-gaduh, buang masa je.
  5. Takyah update kat member pasal hubungan korang kalau member dok tanye.
  6. Takde nangis-2 dah. Nangis pun time korang gelak sampai pecah perut.
  7. Takyah risau kalau sama-2 kolej.
  8. Kua dengan sesape pun takde orang nak jeles or marah. Unless korang keluar dengan hak milik orang. Never ever oke !
  9. Boleh cuci mata. Takde sape nak larang dah. Tengok jer, jangan pegang.
  10. Ade masa nak pakai phone. Takyah tukar-2 phone ngan pasangan dah. Sendiri punya, sendiri pakai lah.
  11. Takyah nak auta. Tak kena tipu.
  12. Takde yang larang kite wat keje yang kite suka buat tapi Si Dia tak suke kite buat. Harap-2 korang paham ek.
  13. Tak lah korang boring keluar dengan one person yang sama jer. Dapat gak keluar ngan member ramai-2, keluar ngan Family is the best !
  14. Takyah nak melaram. Just be yourself.
  15. Bebas !

Haaaaa. Mana yang tak betul tu, tolong betulkan saye. Mana yang nak tambah tu, boleh comment, terima kasih :face44:

Labels: , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen