Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Driving Lessons
Friday, February 10, 2012 • 1:42 PM • 0 comments




Ewah-3. Semenjak blog dah upgrade nih, aku selalu lah pulak nak update blog. Maklum lah, aku tengok nampak kemas, so aku selalu jer nak jenguk blog  Tak salah kan ? Hihihi. Hari nih ape khabar, sihat  Harap-2 sihat semuanya yer  

Hari nih, aku nak cite pasal kat Institut Memandu tadi. Dia suruh aku datang. Hari ni, pukul 10.00pagi. Aku datang la macam biasa. Bila sampai kat sana pun, macam biasa jugak. Tunggu turn  Punya lah panass, adoii ! Dahla aku ni kulit gelap, semakin hari, semakin gelap. Semakin gelap, semakin manis ku rasakan theeeehehehe  Jangan jeles... Okay, aku bukan nak citer pasal warna kulit. Aku nak citer pasal cikgu memandu aku tuh. Sebelum nih, die okay jer ajar aku drive. Tapi hari ni tadi, die nampak cam moody jer. Aku pun tak enjoy la belajar ngan die arini. Nampak marah je. Aku pun ketaq-lutut bila die ajar  Selalu nye tak camni, die relax jer ajar aku, aku pun seronok. Tapi, hari ni aku boleh gerun pulak tengok dier. Tapi kalau dibandingkan die yang cool dengan die yang garang tadi, die yang garang tadi lebih berkesan ajar aku driving 

Yelah, kalau tak garang aku main-2 muhehehehehehehehe. Tadi boleh okay pulak driving. Ape daaaaaaa ! Tu satu. Satu lagi, belajar naik bukit, turun bukit, dahtu belajar parking. Tu semua aku dah okay. Tak la okay sangat. Kalau kat tempat belajar tu boleh la aku buat, tapi kalau kat luar tuh, belum tentu agi aku pass   Aku masih nak improve part naik bukit tuh. Gile kau, senang memang la senang. Tapi kalau naik sukati je, lepas tu turun, memang la senang. Ni nak kena berhenti kat atas bukit tu. Dahtu, nak kena measure jarak die agi. Mak aii, sakit lutut aku nih tahan clutch, satu lagi tekan minyak. Dahtu kaki kanan nak kena cepat tekan brek bila sampai atas bukit. Lepas tu, tarik hand break lagi  Pening kepala den ! Takpe la. Masa ambik lesen je belajar tu semua kan, kalau lesen dah keluar nanti, takyah naik bukit lah. Theheheheheheh  Satu lagi part parking. Okay memang okay. Part parking tu senang, tapi yang aku tak suka, part pusing stereng die. Penat tangan aku kasi pusing die punye stereng sampai habis. Yelah, masa belajar drive kat luar, aku pakai Viva, senang pusing stereng. Bila belajar kat dalam, pakai Kancil. Sebab test JPJ nanti nak kena pakai kancil. Mintak-2 la aku dapat JPJ yang sporting  Amin. Minggu depan ade class agi. Harap-2 aku cepat-2 dapat lesen kereta ek. Kalau pakai kereta, taklah basah bila kena hujan. Satu lagi, dapat lah aku bawak Hilux abah aku tuh. Ehehehehehehe  pinnpinn 


Labels: , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen