Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Azam Baru 2012 ?
Sunday, January 1, 2012 • 11:08 AM • 0 comments


Alhamdulillah, kita dah sampai ke penghujung 2011, tapi hidup masih diteruskan. Syukurlah, kite masih ada tahun 2012, banyak-banyakan berdoa ye :)

Celebrate ? yeap, my family did.. bbq biasa-biasa je. buat yang mampu untuk family kitorang je. family lain pun buat gak, so takyah buat meriah sangat pun. Same je :)
Last nite was a lot of fun. Tapi, asal tahun baru je, mesti ramai orang tanya " ape azam baru kau? ". Laaaa, azam lama lagi belom tercapai, macam mane aku nak wat azam baru. macam tu lah aku, Selagi azam yang lama belom tercapai, selagi tu lah aku tak ade azam baru, so next year, takyah tanya aku ek, unless aku yang bagitau korang. hehehe. joking :)

nak tau azam aku yang belom tercapai tu ?? Okay, sebenarnye aku betol-betol nak further study. Tapi masih gak goyang kaki. ape boleh buat.. aku tetap sabar, and masih tunggu peluang tu. Korang ingat senang ke nak apply IPTA nih ? kalau yang tengah baca blog aku nih masih Sekolah lagiii, haaaaaaaa, belajar la rajin-rajin. jangan dapat results atas angin macam aku. susah gile weh nak apply IPTA. apatah lagi nak keje. akaii..!! mampus la aku kalau dok goyang kaki je, mane datang duit ntahh. nak mintak kat parents, segan pulokk, tunggu diorang kasi je lah hehe :) itu satu azam. secondly, aku nak sangat belajar petik gitar. Boleh le aku menyalak mase boring. Hehe. At least aku leh wat band sendiri basking tepi jalan. Hahaha ! Gile tol azam aku. Okay, kedua-dua azam tu, dari 2010 lagi. Now, dah 2012. 2 Tahun berlalu. cepat tol. Tak sangka pulak aku dah OTW 20 Tahun bulan March ni. Tak leh lagak macam bebudak lagi dah. Aku rindu masa sekolah. Aku rindu gak kenangan 2010-2011 : sedih, gembira, pahit getir, sakit, sihat, risau, sayang, semua perasaan ada, walaupun tak semua aku ingat. Al-maklum la, orang cakap aku ni pelupa sikit hahaha. Okay lah, setakat ni je lah yer. next time aku update agi. Jangan buat blog kalau tak update sudahhhhh !


2011 has been a funny old year,
 i've had regrets & sadness,
with a little bit of happiness thrown in roll on 2012, 
i need a fresh start :)

Labels:


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen