Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Facial Treatments
Thursday, December 22, 2011 • 11:44 PM • 0 comments


Argh~! aku cukup benci dengan jerawat yang timbul-timbul kat muka ni. Lebih-lebih lagi bila tiba musim perempuan moody. adoih. mesti timbul ke ? kalau la jerawat ni tak wujud, kan best :)
Aku selalu pakai Fair&Lovely anti-MARKS before. It does works on my skin. Tapi tadi pergi kat kedai kan, aku ternampak ni :

Ewah3. benda ni dah bertahun keluar kat pasaran, aku baru dapat tau. haha. kesian aku. Actually, aku interested nak pakai sebab aku punya face powder pun pakai jenama PIXY :) face powder tu selesa dengan kulit aku. Aku nak jugak tau cara-cara lain kalau nak get rid of acne scars ni. aku bukak youtube, banyak tuto pakai madu, beras, air limau, tomato, kentang, olive oil, bla bla bla.. macam-macam la diorang guna. & then. bila aku tanya kt Facebook, ramai yang jawab "OXY". dulu aku pernah pakai Oxy, MULA-MULA je die berkesan. tapi lepas sebulan aku pakai, kulit muka aku naik kering, lepas tu, gatal-gatal & then the next morning aku nak gi sekolah, aku tengok muka aku, bengkak woh !! tak la nampak sangat. tapi aku yang dapat rasa "kebengkakkan" muka aku tu. nampak macam blocthing pun ade gak. Rupa-rupanya, kulit aku sensitif dengan Benzoil yang ade dalam Oxy tu. aduh.. kesian nye akuuu. sensitif gak kulit aku kan.
Okay, tujuan aku buat entry kali ni, sebab saje nak share beauty tips ngan korang. sharing is caring rite ? ahaaa.. aku hari ni asyik-asyik bukak youtube & search fasal acne scars and blackheads. boleh dikatakan semua tuto aku bukak sebab nak cantek kan. korang pn tau kan, "Nobody's Perfect" but im not trying to be perfect anyway. It's for fun, why not try kan ? So, as i was surfing on youtube haha, aku terbukak tutorial How to get rid of acne scars yang menggunakan Bulgarian Rose Water.



Wahh~! nampak menarik kan ? tapi mane nak dapat ek ? kat Sarawak ade ke ? aku teringin sangat nak cube Rose Water ni. bila aku baca dia punya kegunaan, terjatuh cinta pulak kat Rose Water ni. tak kira la Bulgarian Rose Water ni ke, rose water lain ke, aku nak try gak. susah la nak carik. kalau ade pun mesti mahal kan ? ape la nasib aku nak try benda yang mahal ni. well, satu je yang aku tau cara nak kurangkan jerawat ni, drink plenty of water & smile :)
ANY BEAUTY TIPS, SHARE WITH ME YA  

Labels:


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen