Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
I AM BACK !!
Tuesday, August 14, 2018 β€’ 12:23β€―PM β€’ 0 comments

2 Years since I left my blogging life. And now I am back. With new stuff going on with my life. 
Ye, saya bekerjaya sekarang. I am working now, as a general clerk at an oil palm plantations company. And Alhamdulillah dah masuk 2 tahun 2 bulan dah aku bertahan disini. Sinilah sumber aku mencari rezeki, susah senang pun terpaksa berjauhan dengan family, aku tetap mengentalkan jiwa lara ku yang ehem-ehem ni. πŸ˜‚

And yes, it's been 2 years jugak aku dah bergelar isteri orang. And no, we're not expecting yet. Mungkin tu cara Allah tarik nikmat kita atas dunia ni. Dia bagi kau senang, dia bagi kau sihat, tapi dia tarik kebahagiaan kau. Sebab ? Kau tak pernah nak bersyukur atas pemberian-Nya. Sebagai pembalasan yang kecil dia bagi kat aku ialah, aku belum dikurniakan zuriat sehingga sekarang. My marriage goes up & down many times. Ye lah, rumah tangga mana yang tak goyang. Bukan setakat goyang, yang dah nak roboh pun ada. πŸ’” Tapi, aku redha. Allah maha adil. Kita hanya merancang, Dia yang menentukannya. I can't blame Him, it's His job, His rights. I know I've sinned a lot in the pasts. But, I am better now. Aku tak kata aku solat cukup 5 waktu, tak buat dosa dan yang sewaktu dengannya. But I'm trying to be better of course. Restart balik hidup aku yang dah rosak ni. 

And another thing is, I started posting videos on my youtube channel ! Mostly my makeup vidoes. (aku guna word 'mostly', mcm lah ratus2 videos dlm tu). Actually, aku baru start. Yang ada pun, baru 2 videos. Tu pun baru berapa views & subscriber jurr.. So, if you guys wanna support me, please like my videos & subscribe to my channel !!!
https://www.youtube.com/user/MultiNonoe
Okay guys, that's it. Lain kali kita blog lagi yer. Bye ! 😚

DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently : Β Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen