Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
It's Okay
Wednesday, February 29, 2012 • 9:38 PM • 0 comments



Aku ingatkan aku boleh happy lepas settle lesen kereta. Tapi rupa-2 nya masih ada masalah lagi :face32: Aku sekarang nih, tengah berperang dengan musuh dalam selimut. Aku tak suka nak bermusuh-musuhan. Tu lahh, orang cakap. Kalau dah dibuat baik sangat kat someone tu, kadang-2 that someone tak reti nak appreciate benda yang kita buat kat someone tu. Kalau boleh, nak je pijak-2 kepala aku nih :face23: Aku tak ambik hati, aku tak marah. Cuma aku konfius, sebab apa orang tu nak sangat jatuhkan kita. Kalau aku tau benda camni akan jadi, aku tak ingin la nak berbaik dengan korang. Mula-2 jer reti nak berterima kasih, tapi lama-kelamaan, mesti ada perasaan tak puas hati :face21: Aku tak marah kat sesapa. Cuma aku nak korang fikir, hati & perasaan orang yang korang kutuk tu.

Dulu aku nih jahat. Jahat sesangat. Sampai semua orang aku nak maki. Tapi lepas aku kenal dengan sorang mamat tahun 2007. Aku kapel ngan die lebih 2 tahun. Aku berubah. Sebab dia baik, dia ajar aku benda-2 baru :face40: Setiap kali aku buat benda yang tak elok, mesti dia sound aku elok-2. Dia tak pernah marah kat aku. Camne pun aku buat salah, tetap gak die nasihatkan aku elok-2. Die tak pernah tinggikan suara die kat aku :face42: Aku tau die nak sangat lempang aku, tapi die nih penyabar + die penyayang. Aku tak tau la camne korang boleh tahan penyakit SABAR korang tu. Aku boleh la gak sabar, tapi kesabaran aku tuh ade limitnye. Kalau aku tahan lama-2 aku boleh gile beb :face66: Sebab tu aku respect sangat kat brader nih. Lepas tuh aku lost contact ngan die. Kadang-2 aku menyesal gile beb sebab tinggalkan die. Die baikkkkkk sesangat. So, sesape yang jadi bini die nanti, memang beruntunglah. Kompom bhgia.

Okay, aku suka part tu jer. Part lain takyah citer ar. Aku pon malas :face61: Aku tak memilih. Aku tak pernah pandang seseorang tu dari segi rupa or harta. Bagi aku, tu semua tak penting. Bagi minah-2 yang gile sesangat nak pakwe handsome mengalahkan Aaron Aziz, kaya mengalahkan Jay-Z tu, baik lupakan :face44: Tak semua benda tu sama dengan hati budi die. Tak semua yang berada yang good looking nih, baikkk. Kadang-2 diorang lah yang pakai topeng malaikat tapi perangai mengalahkan SETAN ! Yes ! Aku pernah kapel ngan mamat camni. Handsome tu taklah sangat kot. Berada tu taklah sangat, sederhana jer, sama rata gak cam aku nih. Die nih baik sesangat. Die dulu sama kerja dengan aku. Kitorang 3 sekawan. Wilson, Joshua & aku. Oke, mamat yang aku maksudkan tuh, Joshua :face12: Die selalu lepak dengan aku. Die selalu citer pasal ex-2 gf's die kat aku. Cakap, diorang tinggalkan die, diorang curang kat die. Aku pun kesian la kan. Tapi hakikat nye, die tipu aku, cerita tu semua rekaan semata-2. Camne aku tau ? Salah sorang daripada ex gf's die, cousin aku sendiri :face46: Aku dengar jer citer die. Best nyer kena tipu. Tapi until that one day, die cakap kat aku die suke kat aku, sebab aku sudi dengar citer die. Wilson ngan Joshua neh, selalu kacau aku kat tempat kerja. So, kitorang dah macam BFF. Rapat sesangat. Sampai balik kerja pun diorang hantar sampai depan rumah:face56: Tapi macam yang aku cakap tadi. Orang yang baikkkkk sesangat tu lahhhh orang yang paling jahat. Until that one day, aku tengah texting dengan Joshua, si Joshua neh tak reti nak reply text aku. Then, aku suruh member die text tanye die watpe. Boleh pulak reply kat member aku tuh, ajak "minum" kat rumah. Hubungan aku dengan mamat yang nama Joshua nih berakhir lepas jer Wilson forward sms yang die kasi kat Wilson. Die cakap camni "AKU TAKNAK KAT DIE AGI DAH. TAKYAH TANYE KENAPE" :face41: Hancur luluh, berkecai hati aku. Senang-2 jer korang reject pompuan. Korang ingat korang perfect sangat ke ? Wahai kaum hawa, apa perasaan korang bila someone yang korang sayang tuh cakap camni kat korang ??? Tapi kan, korang nak tau, lepas die break up dengan aku, die ade stok baru. Stok baru die tuh die simpan masa kapel ngan aku dulu. Member die yang rapat ngan die, cakap kat aku. Joshua tu buta. Sebab pompuan baru die macam Shrek :face73: Aku pun blur. Apesal pulak cakap camtu. Bila diorang explain barulah aku faham. Gf baru die tak secantik aku. Aku cantik ke ? Terima kasih daun keladi, lain kali puji lah lagi :face50:

Dan sekarang nih, aku menyingle kan diri. Bukan kerana apa-2. It's just that aku rasa better kalau takde pakwe. Takpe, suatu hari nanti InshaAllah kahwin jugak :face52: Aku sekarang nih, boleh dikatakan kena maki. Ntah kenapa. Nak cakap aku nih kutuk orang tak pulak. Aku bagi tu bagi nih, bukan nakkan SIMPATI. Bukan rasuah. Aku nak orang hargai aku & terima aku seadanya. Sekarang aku dah nampak belang die :face60: Allah taala jer yang balas ape yang orang buat kat aku, aku takkan balas dendam. Aku belajar dari kesilapan. Semua benda tu aku takkan ulang. Orang yang gunakan aku, tipu aku, buat baik depan aku tapi tikam aku dari belakang tuuuu, Tuhan jer yang tau ape die nak wat kat korang :face76:Kita manusia takde hak nak balas dendam. Kalau korang balas jugak, nanti korang kena jugak balasan yang lebih hebat dari tu. So, keep calm yer, & Selamat beramal :face64:


Labels: , , ,


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen