Status
Do follow my ig @noreenmuhammys :)
Mrs Noreen
Aku berubah ?
Friday, January 13, 2012 • 11:56 PM • 0 comments


Die cakap aku yang berubah. Sampai nye hati. Lepas die cakap camtu, rasa cam " kompom tak lama la hubungan aku ngan die lepas ni ". The reason aku fikir camtu, sebab aku dapat rasa yang die takkan tahan ngan perangai aku pasni. Aku cam dapat rasa yang die akan tinggalkan aku ngan perangai aku pasni. The hardest feelings ever. Tapi, aku tak mintak la benda camni jadi. Aku ingin sangat nak bersama-sama ngan die je lepas ni. Sebab aku dah sayang sangat-sangat kat die. Dulu die suke buat aku gelak. Die baek suke tolong aku. Caring sangat-sangat. Tiap-tiap pagi, sebelum subuh agi dah text " Good morning sayang " kat aku. Kalau aku tak text mesti die akan call/miscall and text nak tengok aku ada respon ke tak. Tapi sekarang, dah jam 9/10 pagi baru die text. Kalau aku tak reply text, die wat tak tau je. Dahtu, asyik-asyik keluar malam. Nanti aku cakap tak leh keluar malam kang die merajuk kat aku pulak. Moody nak layan aku sebab aku larang. Tu sebab la aku takut nak marah kan die ni, sebab aku takut aku akan kehilangan die. Dahtu, sampai nye hati die cakap aku berubah ? Aku tak berubah langsung pun. Sikit pun tak. Aku masih layan die cam dulu. Ape reason aku nak berubah pulak ?

Maybe die boring dengan aku sekarang kot. Macam member-member aku yang single selalu tanye " tak boring ke kapel lame-lame dengan orang yang sama ? " Aku hairan gak ngan member aku tuh. Asal pulak nak boring ? Kalau die dah kawen nanti boring gak ke tengok muke laki die hari-hari ? Punye lah pelek soalan. Aku tak peduli sangat la kalau kate betul la die boring kat aku, but at least let me know lah. Takyah paksa diri die layan perangai aku. Cakap je, aku tak ambik ati pun. Asalkan jangan tipu aku. Bukan aku tak pernah pesan kat die sebelum nih. Aku tau diri aku ni sape. Aku tak cantik molek, tak baek hati, suci dalam debu cam ex gf's die. Aku sedih tol la. Tak tau la sedih tahap ape yang aku rasa sekarang. Nak jumpe die pun dah susah dah sekarang, aku ajak die keluar lepak taknak, tapi bila malam je, mesti die cakap nak keluar. Keluar ngan aku taknak pulak. Aku selalu je doa suruh Allah taala tengok ape je yang die buat. Kasi protection kat die, kasi die rindu kat aku, kasi die sayang kat aku. And aku selalu gak doa suruh Allah taala jaga die bile die dah berjauhan ngan aku nanti :(

Tapi takpe lah, aku tak amik hati pun. Aku dah biase orang buat kat aku camni. Tapi camne pun die wat kat aku, seriously rasa sayang aku kat die sikit pun tak kurang. Masih cam dulu. Walaupun die tak layan aku cam dulu, bagi aku die tetap lelaki yang aku kenal dulu. Walaupun kat mulut aku cakap aku benci kat die, aku tak sayang kat die, walaupun aku dok sengeh-sengeh die tak text aku, die tak call aku, hati aku nih, Tuhan je tau. Tapi kalau korang belah dada aku nih, confirm jantung aku nih dok nangis-nangis darah punye. Sorry babe, aku babbling. But it's true


Dear boyfriend kesayangan aku.. Aku sayang sangat-sangat kat kau macam mula-mula aku kapel ngan kau dulu. Tapi kau masih sayang kat aku tak ? Kau ingat tak masa mula-mula aku kerjasama ngan kau kat kedai ? Selagi aku tak cakap ngan kau, selagi tu lah kau tak cakap ape-ape kat aku. Mase tu kau dah ade kapel, aku pun ade kapel. Tapi aku dah break lepas kapel aku lebih pentingkan online die dari aku. Kau pulak masih ngan minah tu. Aku kenal kat minah tu. Aku tau, mase die kapel ngan kau die kapel ngan mamat lain. Aku nak gitau kat kau pasal tu. Aku then tanye kat kau, " awk kapel ngan die ek ? ". Pastu kau cakap " takdelah ".  Tapi mase tu aku tau kau memang kapel ngan die, jawapan yang kau kasi kat aku tu, jawapan artis je kan.. Then aku tak jadi nak gitau kat kau yang minah tu pasang sparepart, aku takut keruhkan keadaan. Malas la aku nak masuk campor hal korang. Tapi beberapa weeks lepas tu aku tengok kau moody je mase datang keje. Nak tanye kau aku segan pulak, takut orang cakap aku busybody. Lepas tu member kau yang same keje tu pun gitau la, kau dah break up ngan minah tu. Aku taknak la kacau kau dulu, biar kau cool dulu. Tapi lepas tu, kau sendiri yang tegur aku. Kau dulu pemalu, nak tengok aku pun nak taknak. Lame-lame kau kerja ngan kitorang kat kedai tu, kau mula ngam ngan aku, mule nak borak-borak ngan aku. Aku dok sebelah kau, kau malu-malu sampai staff lain kat kedai kacau kau ngan aku masa tu kan ? Aku ingat lagi, mase kau mintak aku suapkan kek cheese.. Sweet betul, aku takleh lupe la bab suapkan kau tu. Kau manje sangat-sangat, selalu sangat merajuk. Kau kuat cemburu bila ade laki-laki bola sepak tu masuk kedai, borak-borak ngan aku & kacau aku. Bila aku dudok kat meja cashier tu, kau kat luar tu mula lah buat lawak, selalu je nak wat aku gelak kan ? hehe. Kalau aku marah, kau ikut aku sana-sini. Kau pujuk aku sampai lebam. Selagi aku tak senyum & maafkan kau, selagi tu lah kau tak give up. Dulu kalau aku keluar tak bagitau kau, kau confirm marah & taknak layan aku, tapi lepas tu kau layan gak kann. Dahtu kalau aku lambat reply text kau, kau mesti cakap aku dok text ngan jantan lain. Kau ingat tak dulu kau janji kau takkan gi jauh tinggalkan aku kat sini. Kau cakap kau sentiasa nak dekat ngan aku walauapapun jadi kau tetap taknak tinggalkan aku kat sini. Tapi kau nak gi jugak ? Kau tak kesian kat aku ke ? Aku tak kisah kau dah taknak dengar pesan aku sebelum ni yang kau janji, tapi kau tolong la jangan pernah tipu aku k. Kau tau tak ? Tiap kali kau tak text aku, tak reply text aku, kau tau ape aku buat ? Tu kau takyah tau la. Aku sedih la nape kau wat aku camni. Aku taknak tunjuk kat kau, sebab aku tau kau tak suke tengok aku sedih, mesti kau marah nanti. Aku ingat lagi, mase kite gadoh sampai aku nangis-nangis cakap ngan kau, kau pun naik angin. Taknak cakap ngan aku. Tapi lepas tu kau pujuk aku :') Aku nangis sebab aku taknak kehilangan kau. Aku taknak benda yang aku buat, buat kau pissed off & fed up kat aku. Aku taknak !! Kau faham tak !!?? Tapi kalau kau taknak kat aku agi, takpe lah. Aku takde hak nak paksa-paksa perasaan orang. Yang aku tau, aku sayang kat kau. Macam mane pun kau wat kat aku, aku tetap sayang sangat kat kau. 

Labels:


DISCLAIMER
Precaution Steps

Your IP Address has been detected
BEWARE NOT TO COPY ANYTHING FROM HERE
Currently :  Flower[s] Visiting

AUTHOR
CONTACT

FOLLOWERS
Follow For Follow



PASTS





Credits

Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Mrs.Noreen